Alla inlägg under april 2013

?

Av Fiona Zimmerman - 28 april 2013 18:50

Jag har plattat håret nu för andra gången (själv) :) Är super nöjd :D Såhär vart det ?

Av Fiona Zimmerman - 22 april 2013 13:23

Eve och jag sitter och väntar på dem andra :D Dem har inte kommit än, men vi ska skrämma dem! >:D At# under skaterampen With# Evelina

Av Fiona Zimmerman - 15 april 2013 13:37

Har gått med Hanna (FunnyMy) till pingisen ? sitter och nördar mobil xD Haha ? Haha, nu ska vi spela lite xD

Av Fiona Zimmerman - 14 april 2013 15:41

Idag har jag och Eve varit ute på en utflykt, först cyklade vi till Centrum, och gick och kollade, sedan köpte vi korv ? Nu är vi ute och går med Eves farmors hund "Charlie" och hennes mormors hund "Sally" Det kommer två bilder på dem :) Den första är Sally och den andra Charlie! Ha en bra dag :)

Av Fiona Zimmerman - 13 april 2013 22:01

Idag har jag inte gjort så mycket som vanligt xD Började med att gå upp, äta frukost, hämta min storasyster, åka hem, borsta tänderna och kamma håret :) Därefter städa lite :) Logga in på MoviestarPlanet, adda mej: x_is, sedan gick jag ut och var på tomten xD Igår gick pappa och jag en halv mil :O Otroligt att jag orkade ;) Sedan gick jag och min storasyster in på ICA och handlade till kvällen, vi har precis kollat klart på "Fångarna på fortet" Såå 7-kt bra asså! :D Hade inget annat att göra så satte mej och skrev detta! Just det, sedan pratade jag lite med min klasskompis som också har en blogg! Kolla på den, den heter PeaceForme.bloggplatsen.se :) Ha det bra ;)

Av Fiona Zimmerman - 13 april 2013 21:21

Hej, detta är min blogg så hoppas att ni kommer gilla den :) Följ gärna mej, så kommer jag att uppdatera oftare :) Hälsningar / DahPeace/ Fiona ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards